ow yeah - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van Ruud Kuin - WaarBenJij.nu ow yeah - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van Ruud Kuin - WaarBenJij.nu

ow yeah

Door: Rudriquez

Blijf op de hoogte en volg Ruud

21 Oktober 2013 | Argentinië, Puerto Madryn

Het is al weer een tijdje geleden dat ik iets heb geschreven, en heb ondertussen genoeg mee gemaakt om een klein verslagje te schrijven.

Laat ik beginnen met mijn huisgenoot, Pablo. Een leuke gozer. Hij heeft zo zijn dingetjes. Een van die dingen is dat hij van zichzelf vindt dat hij constant naar een bepaald aroma moet ruiken. Vanochtend toen ik wakker werd van zijn wekker ging ik tellen hoevaak hij bepaalde reukverrijkende middelen op zijn lichaam deponeerde. Het zouden er 1 of 2 meer of minder kunnen zijn aangezien hij soms bleef pompen. Maar ik kwam uit op 37 keer. 37 keer! Misschien ben ik een viespeuk dat ik het alleen bij douchen hou hoor. Maar de walm die in de kamer blijft hangen, beschikt tot het vermogen om zelfs de sterkte heroine junk een psychotrope ervaring te geven. Hij komt ook geregeld in zijn kamer tussen de lessen door om zijn walm bij te houden. nevertheless ik hou wel van die jongen.

Dat mensen van suiker, vet en andere dingen houden heb ik wel eens eerder verteld. Maar het effect ervan nog niet. Ik stond laatst in de supermarkt in de rij voor de kassa. Ik kijk dan meestal rond om absurde dingen te spotten (wat regelmatig gebeurd). Er stond een vrouw voor de kassa die allerlei taart achtige dingen kocht. Ze was zo dik, dat ik van de zijkant haar neus niet kon zien! Ik kon bijna niet geloven wat ik zag. Alle plaatsen waar het lichaam normaal gesproken overmatig onderhuidsbindweefsel opslaat wordt opgeslagen zal waarschijnlijk al tot de max gevuld zijn, dan gaat het lichaam over op alternatieve plaatsen, de wangen. Haar kinderen hadden ook een beetje de looks van haar moeder, om het zo maar te zeggen.

Ik was 2 weken geleden mezelf aan het laten verdwalen op het internet toen plotseling iemand op de deur klopte. Ik deed open en er stond een Argentijnse jongen die vroeg of ik boven of onder sliep. Wat ik op zichzelf een rare openingszin vond. Ik vertelde hem dat het bovenste bed tot mijn territorium behoorde (met andere woorden). De beste man vertelde dat het zijn matras was en of ik mijn spullen er af zou willen halen. Ik wist niet zo goed wat me nou overkwam en in een waan heb ik mijn eigendommen op de grond getransloceerd. Hij tilde het matras op en ging er zo vandoor. Ik had even de tijd nodig om dit voorval te laten bezinken. Ik kwam al snel tot de conclusie dat als ik niet ging zoeken naar een matras, ik nog wel eens een lastige nacht tegemoet zou komen. Gelukkig had ik een huisgenoot met een extra matras, dus echt een probleem was het niet.

Ik heb sinds een paar weken geen zwangere kat meer, maar een nest vol kittens, 5 om precies te zijn. Ik zal binnenkort een foto uploaden, als ze iets groter zijn. De kat beviel op het bed van een huisgenoot. Heel ranzig, maar ik kon er wel om lachen.

Argentijnen hebben een rare gewoonte, ze maken heel graag afspreken, om ze dan vervolgens niet waar te maken. Zo was er een vriendin van een huisgenoot van me die heel graag voor me wilde koken. Ik ben de beroerdste niet dus ik laat me graag verrassen. Ze vertelde me 4 dagen op rij: vanavond bel ik je over hoe laat we gaan eten. Elke avond belde ze niet, en de volgende dag zei ze vervolgens weer dat het vanvond wel weer zover is. Hetzelfde met de "we moeten echt (een willekeurige dag) mate (een soort thee) drinken!" waarop iedereen dan heel erg enthousiast wordt en bijna niet kan wachten. En ik, als nuchtere Nederlander, ga er dan van uit dat het event daadwerkelijk plaats gaat vinden, maar tot nu toe bijna elke keer tevergeefs.

Ik val goed in de smaak onder de homosexuele mannen hier. Er zijn er genoeg, en als ik bisexuele gevoelens zou hebben zou ik hier flink mijn ei kwijt kunnen. Helaas is dat niet zo en wordt ik regelmatig (soms tot in het nare toe) gezoend op de wang en geknuffeld door verschillende mannen. Deze zaterdag was er ook een een of andere moeder die vond dat ik met haar 15 jarige, of zoals de moeder het verwoorde: bijna 16 jarige, dochter zou moeten daten, wat ik ook enigzins veronwaardigend vond.

kortom, genoeg waanzin hier! ik hou wel van een beetje appartigheid, ik ga er goed op.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Puerto Madryn

Ruud

Op verzoek van menig mens en natuurlijk ook op eigen initiatief begin ik een reisdagboek. Ik ben nu in Argentinië aan het reizen / stagelopen. Ik doe onderzoek naar een bacterie die delen van aardolie kan afbreken. Na mijn stage is het de bedoeling dat ik ga rondreizen, ik weet nog niet waarheen en hoe lang ik onderweg ben.

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 4127

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2013 - 10 Augustus 2014

América Latina

Landen bezocht: