América Latina - Reisverslagen van Ruud Kuin - WaarBenJij.nu América Latina - Reisverslagen van Ruud Kuin - WaarBenJij.nu

América Latina

Afstuderen in Argentinië met een reisje erachteraan

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2014

half a year has passed

30 December 2013

Nieuwe buren, couchsurfers, familie en vriendin

02 December 2013

New Crib

21 Oktober 2013

ow yeah

24 September 2013

Het normale leven
Ruud

Op verzoek van menig mens en natuurlijk ook op eigen initiatief begin ik een reisdagboek. Ik ben nu in Argentinië aan het reizen / stagelopen. Ik doe onderzoek naar een bacterie die delen van aardolie kan afbreken. Na mijn stage is het de bedoeling dat ik ga rondreizen, ik weet nog niet waarheen en hoe lang ik onderweg ben.

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4157

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2013 - 10 Augustus 2014

América Latina

Landen bezocht: